Eu nu am incredere in votul alb

M-am tot gandit la posibilitatea la a da vot la aceste alegeri, dar realizand ca sunt in Romania votul alb ma cam infricoseaza. Da, voturile albe se numara separat si daca sunt suficient de multe politicienii pot sa primeasca o palma. Dar eu ma gandesc la altceva. La numararea voturilor se descopera ca candidatul X mai are nevoie Y voturi ca sa castige 50% + 1. Cine imi garanteaza ca nu se va gasi un gigel sa stampileze cateva din buletinele albe cu candidatul respectiv? Sau in orice caz, cine garanteaza ca nu se va aplica o stampila bine tintita pe buletinele ramase albe? Ca totusi suntem in Romania, si s-au facut mizerii si mai mari la votare.

Un răspuns to “Eu nu am incredere in votul alb”

  1. Eu nu am incredere in votul alb

    mi se pare normal să n-ai încredere…

Lasă un răspuns

