O diferenta de perspectiva

Imi amintesc acum ceva timp cand soferii de taxi si alti soferi de autobuz faceau scandal ca amenzile sunt prea mari si ei nu mai au cu ce isi hrani familia saracutii. De curand, cam am luat in Berlin taxiul de la aeroport, mergeam pe centura unde limita de viteza era de 80 km/h. Taximetristul mergea cu 88, iar in acest timp mai erau masini care ne depaseau. L-am intrebat pe taximetrist cum de el merge cu 88 si mai sunt altii de ne depasesc cand limita e de 80. Soferul a spus ceva de genul: „E treaba lor ca merg mai repede, daca ii prind politia raman fara carnet si iau taxiul, pe mine daca ma prind imi iau carnetul, imi revoca licenta de taximetrie si platesc amenda cat salariul pe o luna. Eu nu imi permit asa ceva, deci prefer sa ajung cu 5  minute mai tarziu.”

Lasă un răspuns

