Sfarsit de concurs

Astazi am aflat cu surprindere ca am castigat locul 3 la concursul de review-uri organizat de ebu.ro. Si da, chair sunt sunt surprins, avand in vedere ca e primul concurs pe care l-am castigat vre-odata. Si ca sa ii linistesc pe cei care deja au inceput sa urle ca premiile s-au dat pe prietenie, pot sa spun ca nu il cunosc nici pe Arhi, nici pe Subiectiv, nici pe Zoso si nici pe DeCe. Bine, poate mint, ca totusi ii cunosc prin perspectiva blogurilor lor, dar aici se opreste „relatia” noastra. Despre ceilalti doi castigatori nu pot sa garantez, dar totusi eu nu cred ca si-au primit premiile datorita relatiei de amicitie cu juriul. Poate ca erau altii care ar fi meritat acest premiu mai mult decat mine, dar pana la urma eu sunt fericit ca am castigat si sper ca cei care au pierdut sa invete macar sa piarda cu demnitate fara sa arunce cu noroi gratuit.

Lasă un răspuns

